Alfa Romeo 4C
  • ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ
  • ΣΤΙΛ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
  • ΥΛΙΚΑ
  • ΔΥΝΑΜΙΣΜΟΣ
  • ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
  • Αξεσουαρ
ΣΤΙΛ

ΣΤΙΛ

ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΛΗΘΙΝΟ

Ο σχεδιασμός της 4C γνέφει στην ιστορία και κάνει αναφορά στο αλάνθαστο στιλ της 33 Stradale: ουσιαστική ομορφιά στην υπηρεσία εξαιρετικών μηχανικών μερών. Κατασκευασμένη στην Modena, η Alfa Romeo 4C συνδυάζει δύο διακρίσεις: Μηχανολογία Alfa και κατασκευή Maserati σε ένα. Οι επιδόσεις δεν ήταν ποτέ άλλοτε τόσο ελκυστικές.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ

ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΧΑΡΗ

Η ουσία της Alfa Romeo 4C είναι απλή: καθαρές επιδόσεις. Εμφάνιση που καθοδηγείται και παραπέμπει σε επιδόσεις. Κάθε ένα χαρακτηριστικό της εμφάνισης της 4C  κόβει την ανάσα – όπως οι στενές γραμμές της, ο μυώδης σχεδιασμός και οι εισαγωγές του αέρος – και έχει μία συγκεκριμένη αεροδυναμική λειτουργία, συνεισφέροντας στην δημιουργία μίας δύναμης προς τα κάτω (downforce) για την αύξηση της ευστάθειας σε υψηλές ταχύτητες.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Όπως με το εξωτερικό, τα πάντα στο εσωτερικό έχουν μία πολύ συγκεκριμένη λειτουργία και εκφράζουν το αγωνιστικό πνεύμα της Alfa Romeo. Αρχικά, το μοναδικό κέλυφος του αμαξώματος που είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα ενός τεμαχίου. Τα καθίσματα ενσωματώνουν μία ενισχυμένη κατασκευή και υλικό γεμίσματος πολύ μικρού βάρους. Το βολάν του τιμονιού είναι "φορμαρισμένο" στο κάτω μέρος και τα κουμπιά ελέγχου είναι προσανατολισμένα προς τον οδηγό. Τα αλουμινένια πεντάλ και οι μαρσπιέδες συμπληρώνουν τις τελευταίες λεπτομέρειες του πραγματικού σπορ χαρακτήρα.

ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΙ ΠΙΟ
 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ

Κάθε λεπτομέρεια της 4C έχει σαν σκοπό να πυροδοτήσει πάθος για τον σπορ της χαρακτήρα. Οι ζάντες αλουμινίου πηγαίνουν από 17" σε 19", και έχουν διαφορετικό μέγεθος στους εμπρός και στους πίσω τροχούς, έτσι ώστε να εγγυώνται μία ιδανική ισορροπία και την καλύτερη δυνατή δυναμική.

Οι δαγκάνες φρένων από την Brembo με 4 μικρά έμβολα είναι διαθέσιμες σε 4 χρώματα: γκρι, μαύρο, κίτρινο και, φυσικά, κόκκινο. Το σπόϊλερ στο χρώμα του αμαξώματος είναι από ανθρακονήματα (διαθέσιμο σαν προαιρετικός εξοπλισμός), τα εμπρός φώτα Bi-LED με περιμετρικά από ανθρακονήματα, οι εισαγωγές του αέρος στα πλάγια, τα διπλά ακροσωλήνια της εξάτμισης, τα σπορ καθίσματα και το αμάξωμα από ανθρακονήματα ενός τεμαχίου συντελούν όλα ώστε να κάνουν την 4C ένα μικρό, αλλά εντυπωσιακό έργο τέχνης της Alfa Romeo.

  • ΣΤΙΛ
  • ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ
  • ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
  • ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ

Η άμεση ανταπόκριση είναι τεράστιας σημασίας σε αυτοκίνητα που είναι σχεδιασμένα για να καταπλήξουν. Ο νέος TCT διπλός ξηρός συμπλέκτης με έλεγχο εκκίνησης βελτιστοποιεί τις αλλαγές ταχυτήτων και την επιτάχυνση, ενώ εξασφαλίζει την απόλαυση σε πίστα αγώνων απλά αλλάζοντας μέσω του διαδραστικού επιλογέα D.N.A. σε λειτουργία Race.

TCT

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ

Η μετάδοση TCT ξηρού διπλού συμπλέκτη εγγυάται την ταχύτερη δυνατή αλλαγή ταχύτητας κάτω από όλες τι συνθήκες και διαθέτει μία καινοτόμο λειτουργία ελέγχου ξεκινήματος, έτσι ώστε να βελτιστοποιήσει τα συστήματα του αυτοκινήτου και να εκμεταλλευτεί όλη την διαθέσιμη επιτάχυνση.

D.N.A.

ΟΛΑ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ D.N.A.

Η Alfa Romeo 4C είναι σχεδιασμένη γύρω από τον οδηγό. Ο επιλογέας Alfa D.N.A. έχει τρεις ρυθμίσεις (Dynamic, Natural και All Weather) για την προσαρμογή του αυτοκινήτου στις συνθήκες του δρόμου και το εφαρμοζόμενο στιλ οδήγησης. Επιπλέον, η αποκλειστική λειτουργία Race είναι σχεδιασμένη να βελτιώνει ακόμα πιο πολύ την οδηγική εμπειρία σε πίστα αγώνων. Επιλέγοντας την θέση Dynamic, θα αποκοπεί το σύστημα ευστάθειας και το ABS, παρέχοντας τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου στον οδηγό. Ο εξ ολοκλήρου ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη TFT αλλάζει διαμόρφωση έτσι ώστε να παρέχει την πληροφορία που χρειάζεται περισσότερο, ανάλογα με την συγκεκριμένη ρύθμιση του Alfa D.N.A.

  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • TCT
  • D.N.A.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

ΘΡΥΛΟΙ ALFA ROMEO. ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ.

Ο 1750 cc υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της 4C είναι βασισμένος σε τεχνολογία αιχμής που αφορά τους κινητήρες. Και οι μηχανικοί της Alfa Romeo έχουν κάνει αυτή την τεχνολογία ακόμα πιο επιθετική και αποδοτική.

Αυτή η μικρή αλλά εκπληκτική λύση παρέχει σπορ επιδόσεις που δεν έχουν προηγούμενο, αντάξιες ενός supercar, ενώ τα πάντα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να παρέχουν το πιο καθαρό συναίσθημα της Alfa Romeo πίσω από το βολάν του τιμονιού: οδηγήστε το για να το πιστέψετε.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

ΜΙΚΡΟΣ ΚΥΒΙΣΜΟΣ, ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ

Ο τετρακύλινδρος, άμεσου ψεκασμού, 240hp, 1750 υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας, κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, παρέχει εξαιρετικές επιδόσεις με μία μέγιστη ροπή 350 Nm, 80% της οποίας είναι διαθέσιμη από τις μόλις 1700 rpm.  Η Alfa Romeo 4C έχει μία τελική ταχύτητα που υπερβαίνει τα 250 km/h και επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h μέσα σε 4.5 δευτερόλεπτα: ένα πραγματικά εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

SCAVENGING (ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΡΟΠΗΣ)

ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΡΟΠΗΣ/ΥΠΕΡΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ

Η προηγμένη τεχνολογία της Alfa Romeo 4C όσον αφορά την απώλεια ισχύος μεγιστοποιεί την ροπή σε χαμηλές στροφές του κινητήρα και παρέχει περισσότερη ισχύ, έτσι ώστε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του οδηγού.

Για την εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας μεγιστοποίησης της ισχύος, ο κινητήρας είναι εφοδιασμένος επίσης με ένα υπερσυμπιεστή νέας γενιάς και μία πολλαπλής εξαγωγής μετατροπής παλμού.

ΑΝΤΛΙΑ AFTER RUN

ΑΝΤΛΙΑ AFTER RUN

Όπως όλα τα κορυφαία αυτοκίνητα του ανταγωνισμού, η 4C χρησιμοποιεί ένα αυτόματο σύστημα ψύξης για να προστατέψει τον υπερσυμπιεστή. Το σβήσιμο του κινητήρα φυσιολογικά θα είχε σαν αποτέλεσμα το άμεσο σταμάτημα της κυκλοφορίας του αντιψυκτικού, προκαλώντας διακοπή της δυνατότητας ψύξης και πιθανή πρόκληση ζημιάς στον κινητήρα. Με την αντλία after-run, το αντιψυκτικό εξακολουθεί να κυκλοφορεί μέσα από τον υπερσυμπιεστή μέχρι αυτός να κρυώσει.

  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
  • ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
  • SCAVENGING
  • ΑΝΤΛΙΑ AFTER RUN
ΥΛΙΚΑ

ΥΛΙΚΑ

ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΑΦΡΟΤΗΤΑΣ

Τα ανθρακονήματα είναι το πιο προηγμένο υλικό στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το πλαίσιο της Alfa Romeo 4C Coupé – που ζυγίζει μόλις 65 κιλά – είναι ένα αμάξωμα από ανθρακονήματα ενός τεμαχίου. Ο κορμός του κινητήρα και τα εμπρός και πίσω πλαίσια είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, συνδυάζοντας αντοχή και εξαιρετικά μικρό βάρος. Το εξωτερικό αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από σύνθετο υλικό SMC, ένα υλικό χαμηλής πυκνότητας το οποίο συνδυάζει το μικρό βάρος (είναι ελαφρύτερο κατά 20% από το ατσάλι) και τη σταθερότητα στις διαστάσεις σε σύγκριση με το ατσάλι και υψηλότερη με το αλουμίνιο.

ΔΥΝΑΜΙΣΜΟΣ

ΔΥΝΑΜΙΣΜΟΣ

ΙΔΑΝΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ, ΙΔΑΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ

Με αυτή την διαμόρφωση τοποθέτησης του κινητήρα στο κέντρο και την εξαιρετικά υπερσύγχρονη διάταξη της ανάρτησης (υπερυψωμένο ψαλίδι επάνω εμπρός, εξελιγμένο McPherson πίσω), η 4C είναι ζυγισμένη ιδανικά και κυριαρχεί στον δρόμο σε κάθε ταχύτητα. Το ισχυρό σύστημα φρένων, με αεριζόμενους διάτρητους δίσκους και δαγκάνες Brembo στους εμπρός τροχούς, επιτρέπει στην 4C να σταματάει από τα 100 km/h στα 0 σε μόλις 36 μέτρα.  Επιπλέον, η Alfa Romeo 4C είναι εφοδιασμένη με ελαστικά διαφορετικής διαμέτρου στους εμπρός και τους πίσω τροχούς, έτσι ώστε να εγγυάται το τέλειο κράτημα σε όλους τους τύπους των δρόμων και με οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΕΝΗ

Το συνολικό καθαρό βάρος του αυτοκινήτου είναι μόλις 895 κιλά· αυτός είναι ο λόγος που η Alfa Romeo 4C έχει μία από τις χαμηλότερες σχέσεις βάρους/ισχύος: λιγότερο από 4 kg/hp. Με τη επιστροφή της μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς, η 4C εξασφαλίζει μία σπουδαία οδηγική εμπειρία και μία αλάνθαστη αγωνιστική αίσθηση.

Αξεσουαρ
ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ 4C
Γνήσια αξεσουάρ Alfa Romeo
ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΠΕΡΙΣΣOΤΕΡΑ
Το συνεργείο που χρειάζεστε, πιο κοντά σε εσάς
ΕΥΡΕΣΗ ΕΝΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ