Alfa Romeo 4C Spider
  • ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ
  • ΣΤΙΛ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
  • ΥΛΙΚΑ
  • ΔΥΝΑΜΙΣΜΟΣ
  • ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΑΞΕΣΟΥΑΡ
ΣΤΙΛ

ΣΤΙΛ

ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΛΗΘΙΝΟ

Ο σχεδιασμός της 4C γνέφει στην ιστορία και κάνει αναφορά στο αλάνθαστο στιλ της 33 Stradale: ουσιαστική ομορφιά στην υπηρεσία εξαιρετικών μηχανικών καινοτομιών. Κατασκευασμένη στην Modena, η Alfa Romeo 4C συνδυάζει δύο διακρίσεις σε μία: Μηχανολογία Alfa και κατασκευή Maserati. Οι επιδόσεις δεν ήταν ποτέ άλλοτε τόσο ελκυστικές.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ

ΈΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ

Η αίσθηση του ανοιχτού αέρα της Alfa Romeo 4C Spider είναι το αποτέλεσμα μίας φυσικής ‘εξελικτικής ανάπτυξης’ η οποία πηγάζει από την έκδοση Coupé. Η δημιουργία της έχει βασιστεί σε πολύ συγκεκριμένες τεχνολογικές και στιλιστικές επιλογές, οι οποίες τονίζουν με τον καλύτερο τρόπο την αίσθηση της ελευθερίας χωρίς να μειώνουν με οποιοδήποτε τρόπο το σπορ DNA της 4C Spider. Η μεταμόρφωση των πίσω στοιχείων με μεγαλύτερη δύναμη και μυική όψη, το επανασχεδιασμένο πίσω κάλυμμα του κινητήρα αφήνει χώρο για ένα καπό και το σχήμα του είναι τέτοιο ώστε να στεγάζει τους αγωγούς του αέρος, κάτω από το οποίο μπορεί κανείς να αισθανθεί την καρδιά του αυτοκινήτου που φτερουγίζει.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Όπως με το εξωτερικό, τα πάντα στο εσωτερικό έχουν μία πολύ συγκεκριμένη λειτουργία και εκφράζουν το πραγματικό αγωνιστικό πνεύμα της Alfa Romeo. Αρχικά, το μοναδικό κέλυφος του αμαξώματος είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα ενός τεμαχίου. Τα καθίσματα ενσωματώνουν μία ενισχυμένη κατασκευή και υλικό γεμίσματος πολύ μικρού βάρους. Το βολάν του τιμονιού είναι "φορμαρισμένο" στο κάτω μέρος και τα κουμπιά ελέγχου είναι προσανατολισμένα προς τον οδηγό. Τα αλουμινένια πεντάλ και οι μαρσπιέδες συμπληρώνουν τις τελευταίες λεπτομέρειες του πραγματικού σπορ χαρακτήρα.

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ

ΟΙ ΠΙΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ

Κάθε λεπτομέρεια της 4C Spider έχει σαν σκοπό να πυροδοτήσει πάθος για σπορ χαρακτήρα. Οι ζάντες αλουμινίου πηγαίνουν από 17" σε 19", και έχουν διαφορετικό μέγεθος στους εμπρός και στους πίσω τροχούς, έτσι ώστε να εγγυώνται μία ιδανική ισορροπία και την καλύτερη δυνατή δυναμική.

Οι δαγκάνες φρένων από την Brembo με 4 μικρά έμβολα είναι διαθέσιμες σε 4 χρώματα: γκρι, μαύρο, κίτρινο και, φυσικά, κόκκινο. Τα εμπρός φανάρια Bi-Xenon, η μπάρα οροφής Halo από ανθρακονήματα (διαθέσιμο σαν προαιρετικός εξοπλισμός), οι εισαγωγές του αέρος στα πλάγια από ανθρακονήματα, τα διπλά ακροσωλήνια της εξάτμισης, τα σπορ καθίσματα και το αμάξωμα από ανθρακονήματα ενός τεμαχίου συμβάλουν ώστε να κάνουν την 4C Spider ένα μικρό, αλλά εντυπωσιακό έργο τέχνης της Alfa Romeo.

  • ΣΤΙΛ
  • ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ
  • ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
  • ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ

Η απόκριση είναι τεράστιας σημασίας σε αυτοκίνητα που είναι σχεδιασμένα για να καταπλήξουν. Ο νέος TCT διπλός ξηρός συμπλέκτης, με έλεγχο ξεκινήματος, βελτιστοποιεί τις αλλαγές ταχυτήτων και την επιτάχυνση, ενώ εξασφαλίζει την απόλαυση σε πίστα αγώνων απλά αλλάζοντας μέσω του διαδραστικού επιλογέα D.N.A. σε λειτουργία Race.

TCT

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ

Η μετάδοση TCT ξηρού διπλού συμπλέκτη εγγυάται την ταχύτερη δυνατή αλλαγή ταχύτητας κάτω από όλες τι συνθήκες και διαθέτει μία καινοτόμο λειτουργία ελέγχου ξεκινήματος, έτσι ώστε να βελτιστοποιήσει τα συστήματα του αυτοκινήτου και να εκμεταλλευτεί όλη την διαθέσιμη επιτάχυνση.

D.N.A.

ΟΛΑ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ D.N.A.

Η Alfa Romeo 4C είναι σχεδιασμένη γύρω από τον οδηγό. Ο επιλογέας Alfa D.N.A. έχει τρεις ρυθμίσεις (Dynamic, Natural και All Weather) για την προσαρμογή του αυτοκινήτου στις συνθήκες του δρόμου και το εφαρμοζόμενο στιλ οδήγησης. Επιπλέον, η αποκλειστική λειτουργία Race είναι σχεδιασμένη για να βελτιώνει ακόμα πιο πολύ την οδηγική εμπειρία σε πίστα αγώνων. Επιλέγοντας την θέση Dynamic, αποκόπτεται το σύστημα ευστάθειας και το ABS και παρέχεται ο πλήρης έλεγχος του αυτοκινήτου στον οδηγό. Ο εξ ολοκλήρου ψηφιακός πίνακα οργάνων με οθόνη TFT αλλάζει διαμόρφωση, έτσι ώστε να παρέχει την πληροφορία που χρειάζεται περισσότερο ανάλογα με την συγκεκριμένη ρύθμιση του Alfa D.N.A.

  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • TCT
  • D.N.A.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

ΚΑΘΑΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. EMPOWERED.

Ο 1750 cc υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της 4C Spider είναι βασισμένος σε τεχνολογία αιχμής που αφορά τους κινητήρες. Και οι μηχανικοί της Alfa Romeo έχουν κάνει αυτή την τεχνολογία ακόμα πιο επιθετική και αποδοτική.

Αυτή η μικρή αλλά εκπληκτική λύση παρέχει σπορ επιδόσεις που δεν έχουν προηγούμενο, αντάξιες ενός supercar, ενώ τα πάντα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να παρέχουν το πιο καθαρό συναίσθημα της Alfa Romeo πίσω από το βολάν του τιμονιού: οδηγήστε το για να το πιστέψετε.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

ΜΙΚΡΟΣ ΚΥΒΙΣΜΟΣ, ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ

Ο τετρακύλινδρος, άμεσου ψεκασμού, 240hp, 1750 υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας, κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, παρέχει εξαιρετικές επιδόσεις με μία μέγιστη ροπή 350 Nm, 80% της οποίας είναι διαθέσιμη από τις μόλις 1700 rpm.  Η Alfa Romeo 4C έχει μία τελική ταχύτητα που υπερβαίνει τα 250 km/h και επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h μέσα σε 4.5 δευτερόλεπτα: ένα πραγματικά εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

SCAVENGING (ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΡΟΠΗΣ)

ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΡΟΠΗΣ/ΥΠΕΡΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ

Η προηγμένη τεχνολογία της Alfa Romeo 4C όσον αφορά την απώλεια ισχύος μεγιστοποιεί την ροπή σε χαμηλές στροφές του κινητήρα και παρέχει περισσότερη ισχύ, έτσι ώστε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του οδηγού.

Για την εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας μεγιστοποίησης της ισχύος, ο κινητήρας είναι εφοδιασμένος επίσης με ένα υπερσυμπιεστή νέας γενιάς και μία πολλαπλής εξαγωγής μετατροπής παλμού.

ΑΝΤΛΙΑ AFTER RUN

ΑΝΤΛΙΑ AFTER RUN

 

Όπως όλα τα κορυφαία αυτοκίνητα του ανταγωνισμού, η 4C χρησιμοποιεί ένα αυτόματο σύστημα ψύξης για να προστατέψει τον υπερσυμπιεστή. Το σβήσιμο του κινητήρα φυσιολογικά θα είχε σαν αποτέλεσμα το άμεσο σταμάτημα της κυκλοφορίας του αντιψυκτικού, προκαλώντας διακοπή της δυνατότητας ψύξης και πιθανή πρόκληση ζημιάς στον κινητήρα. Με την αντλία after-run, το αντιψυκτικό εξακολουθεί να κυκλοφορεί μέσα από τον υπερσυμπιεστή μέχρι αυτός να κρυώσει.

  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
  • ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
  • SCAVENGING
  • ΑΝΤΛΙΑ AFTER RUN
ΥΛΙΚΑ

ΥΛΙΚΑ

ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΑΦΡΟΤΗΤΑΣ

Τα ανθρακονήματα είναι το πιο προηγμένο υλικό στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το πλαίσιο της Alfa Romeo 4C Spider – που ζυγίζει μόλις 73 κιλά – είναι ένα αμάξωμα από ανθρακονήματα ενός τεμαχίου. Ο κορμός του κινητήρα και τα εμπρός και πίσω πλαίσια είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, συνδυάζοντας αντοχή και εξαιρετικά μικρό βάρος. Το εξωτερικό αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από σύνθετο υλικό SMC, ένα υλικό χαμηλής πυκνότητας το οποίο συνδυάζει το μικρό βάρος (είναι ελαφρύτερο κατά 20% από το ατσάλι) και την σταθερότητα στις διαστάσεις σε σύγκριση με το ατσάλι και υψηλότερη με το αλουμίνιο.

ΔΥΝΑΜΙΣΜΟΣ

ΔΥΝΑΜΙΣΜΟΣ

ΙΔΑΝΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ, ΙΔΑΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ

Με αυτή την διαμόρφωση τοποθέτησης του κινητήρα στο κέντρο και την εξαιρετικά υπερσύγχρονη διάταξη της ανάρτησης (υπερυψωμένο ψαλίδι επάνω εμπρός, εξελιγμένο McPherson πίσω), η 4C είναι ζυγισμένη ιδανικά για να κυριαρχεί στον δρόμο σε κάθε ταχύτητα. Το ισχυρό σύστημα φρένων, με αεριζόμενους διάτρητους δίσκους και δαγκάνες Brembo στους εμπρός τροχούς, επιτρέπει στην 4C να σταματάει από τα 100 km/h στα 0 σε μόλις 36 μέτρα.  Επιπλέον, η Alfa Romeo 4C είναι εφοδιασμένη με ελαστικά διαφορετικής διαμέτρου στους εμπρός και τους πίσω τροχούς, έτσι ώστε να εγγυάται το τέλειο κράτημα σε όλους τους τύπους των δρόμων αλλά και με οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες.

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΕΝΗ

Το συνολικό καθαρό βάρος του αυτοκινήτου είναι μόλις 940 κιλά. Αυτός είναι ο λόγος που η Alfa Romeo 4C Spider έχει μία από τις χαμηλότερες σχέσεις βάρους/ισχύος: λιγότερο από 4 kg/hp. Με τη επιστροφή της μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς, η 4C εξασφαλίζει μία σπουδαία οδηγική εμπειρία αλλά και μία αλάνθαστη αγωνιστική αίσθηση.

ΑΞΕΣΟΥΑΡ
ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ 4C SPIDER
Γνήσια αξεσουάρ Alfa Romeo
ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
Το συνεργείο που χρειάζεστε πιο κοντά σε εσάς
ΕΥΡΕΣΗ ΕΝΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ