"Storie Alfa Romeo", τρίτο επεισόδιο: Η αξέχαστη 6C 2500 SS "Villa d'Este".

Μια σύνθεση κομψότητας, απόδοσης και κύρους.

Σύμβολο μιας εποχής

Την άνοιξη του 1949, όταν η 6C 2500 με την κατασκευή καρότσας από την Touring εμφανίστηκε στη σκηνή του Cernobbio, ήταν ξεκάθαρο σε όλους ποιο αυτοκίνητο θα κέρδιζε το Gold Cup. Η πρωτοτυπία και οι μοναδικές γραμμές της ήταν τόσο συντριπτικές που φαινόταν φυσικό να του απονεμηθεί "ad honorem" το όνομα του πιο σημαντικού Διαγωνισμού Κομψότητας στον κόσμο.

Αλλά το μοντέλο 6C 2500 Villa d'Este δεν ήταν μόνο μια κορυφή ομορφιάς. Αυτό το αυτοκίνητο ήταν και το απόλυτο επίτευγμα στη δημιουργία ειδικών αυτοκινήτων κατά παραγγελία, και ταυτόχρονα μια καμπή προς έναν πιο σύγχρονο κατασκευαστικό οργανισμό.

 

Η 6C 2500 SS Coupé Villa d'Este

Με τη "Villa d'Este", μπορούμε να πούμε ότι μιλάμε για μια σύνθεση από τις πιο όμορφες από όλες τις δημιουργίες αυτοκινήτων. Το 6C 2500 SS Villa d'Este ήταν ένα από τα τελευταία μοντέλα Alfa Romeo που κατασκευάστηκαν με ένα πλαίσιο στήριξης ξεχωριστό από το αμάξωμα. Έγιναν μόνο 36 δείγματα, όλα δημιουργημένα «ένα – ένα», ακολουθώντας τις επιθυμίες των ιδιοκτητών τους και την έμπνευση των κατασκευαστών τους. Αναχωρώντας από τη 6C 2500 SS Coupé, που χτίστηκε από τη δική του εταιρεία Touring coachbuilding, ο Bianchi Anderloni παρουσίασε σημαντικές αλλαγές: το μπροστινό μέρος επανασχεδιάστηκε, με τους τέσσερις προβολείς να ενσωματώνονται καλύτερα με το αμάξωμα και προστέθηκαν δύο επιμήκεις εισαγωγές ψύξης. Τα φτερά ήταν ενσωματωμένα με τις πλευρές, αλλά ορατά. Το παρμπρίζ χωρίστηκε σε δύο μέρη και ήταν κεκλιμένο. Το πίσω μέρος ήταν πολύ χαμηλό και έντονο, με δύο μικρούς, κομψούς στρογγυλούς προβολείς να είναι ορατοί. Έτσι γεννήθηκε ένα αριστούργημα της αυτοκινητοβιομηχανίας του εικοστού αιώνα.

Στην έκδοση του διαγωνισμού Villa d'Este Elegance του 1949, αυτό το αυτοκίνητο κέρδισε το "Grand Prix Referendum", το βραβείο που απονεμήθηκε απευθείας από το κοινό, παντρεύοντας για πάντα το όνομα της εκδήλωσης που την αφιέρωσε.