Storie Alfa Romeo: Alfa Romeo Giulia και Stelvio

110 χρόνια ιταλικής αριστείας

Ποιος είναι ο Giorgio;

Το έτος είναι το 2013. Giorgio ονομάζεται η πλατφόρμα στην οποία θα χτιστεί η επόμενη γενιά της Alfa Romeo. Οι ρομαντικοί πιστεύουν ότι θα μπορούσε να είναι αφιέρωμα στον Tazio Giorgio Nuvolari. Άλλοι φαντάζονται μια προσωπική επιλογή από τον Marchionne. Το μυστικό δεν έχει εξηγηθεί ποτέ. Αυτό που προέκυψε ήταν ότι η Giorgio θα είχε και πίσω και τετρακίνηση και ότι οι στόχοι της ήταν σοκαριστικά φιλόδοξοι. Για να γίνει αυτό, ζητήθηκε από τους αρμόδιους σχεδιαστές και σχεδιαστές να αναιρέσουν παλιούς κανόνες και συνήθειες, να σκεφτούν έξω από το κουτί και να «πιστέψουν, να ονειρευτούν και να δημιουργήσουν».

Η έναρξη της Giulia στο νέο Μουσείο Alfa Romeo

Η νέα Giulia αποκαλύφθηκε τελικά στον κόσμο στις 24 Ιουνίου 2015: στα 105α γενέθλια της μάρκας. Στις νότες του "Nessun dorma" του Puccini, ο μαέστρος Andrea Bocelli καλωσόρισε τη Giulia στα δωμάτια του ανακαινισμένου Museo Storico Alfa Romeo στο Arese, όπου συγκρούστηκαν παρελθόν και μέλλον.

Stelvio: το πρώτο SUV Alfa Romeo

Η πλατφόρμα Giorgio δεν δημιουργήθηκε μόνο για τη Giulia. Ήρθε επίσης η ώρα να αποδείξει η Alfa Romeo στον τομέα των οχημάτων ελευθέρου χρόνου, τον πιο δυναμικό και καινοτόμο τομέα όλων. Έτσι, τον Φεβρουάριο του 2017, η Stelvio έκανε το ντεμπούτο της: το πρώτο SUV στην ιστορία της μάρκας. Αυτό δεν ήταν απλή πρόκληση: να κάνουμε μια Alfa ικανή να οδηγείται με ευελιξία σε χιόνι και χωματόδρομους, χωρίς να χάνει τίποτα από την άποψη της απόδοσης, του χειρισμού και της κρατήματος του δρόμου. Με άλλα λόγια: ένα SUV που μπορεί να οδηγηθεί σαν σπορ σεντάν.

Τα πιο βραβευμένα μοντέλα Alfa Romeo ποτέ

Τα τελευταία πέντε χρόνια, η Giulia και ο Stelvio έχουν γίνει τα πιο συχνά βραβευμένα αυτοκίνητα της Alfa Romeo ποτέ: 170 διεθνείς τίτλοι - που απονέμονται από εξειδικευμένες εφημερίδες και γενικά μέσα ενημέρωσης, ψηφίζονται από επιτροπές εμπειρογνωμόνων ή απευθείας από πελάτες, αφιερωμένους τόσο στην καινοτομία όσο και στο στυλ.

Η Alfa Romeo επιστρέφει στο Nürburgring

Δύο μήνες μετά την παρουσίασή της το 2015, η Giulia Quadrifoglio δοκιμάζεται στο Nürburgring. 7 λεπτά και 32 δευτερόλεπτα αργότερα, το χρονόμετρο έχει απίστευτα νέα: επτά δευτερόλεπτα κάτω από το προηγούμενο ρεκόρ το 2015. Ακριβώς περισσότερο από ένα χρόνο μετά από αυτό, η Stelvio κάνει ακόμα καλύτερα: στο τέλος του γύρου του, το χρονόμετρο σταματά 8 δευτερόλεπτα κάτω από το προηγούμενο ρεκόρ κατηγορίας . Η Giulia και η Stelvio είναι τα γρηγορότερα Sedan και SUV ποτέ, σε ένα από τα πιο δύσκολα κομμάτια στον κόσμο.