Storie Alfa Romeo, πέμπτο επεισόδιο: η πρώτη Alfa Romeo Giulia.Το sedan επιβολής του νόμου.

 

Τα αυτοκίνητα του σώματος κρατικής αστυνομίας

Στην μεταπολεμική Ιταλία, τα αυτοκίνητα της Alfa Romeo απέδειξαν ότι ήταν ταχύτερα από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο, τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο. Είχαν όλα τα σωστά τεχνικά και συμβολικά χαρακτηριστικά για να γίνουν τα αυτοκίνητα του Κρατικού Αστυνομικού Σώματος. Από τη δεκαετία του 1950, επιλέχθηκαν ως τα επίσημα οχήματα έκτακτης ανάγκης. Ήταν γνωστά ως «volanti» και οι πολίτες σύντομα συνήθισαν να τα βλέπουν και τους έδωσαν άλλα ψευδώνυμα: αυτά που χρησιμοποίησε η κρατική αστυνομία ήταν γνωστά ως «Πάνθηρες» και εκείνα των Καραμπινιέρων, ή στρατιωτική αστυνομία, ονομάστηκαν «Γαζέλες». Δύο μεταφορές που υπογράμμισαν τη δύναμη και την ευκινησία τους.

 

Η Alfa Romeo είναι ένας τρόπος ζωής

Η ιστορία της σχέσης της μάρκας με τις αστυνομικές δυνάμεις συμβαδίζει με την ιστορία του πώς εξελίχθηκε η ίδια η Alfa Romeo με την πάροδο των ετών. Το Orazio Satta Puglia είχε τον κύριο ρόλο στην εξέλιξη αυτή. Σε αυτόν οφείλουμε τη διάσημη φράση: «Υπάρχουν πολλές μάρκες αυτοκινήτων, μεταξύ των οποίων η Alfa Romeo ξεχωρίζει. Είναι ένα είδος ταλαιπωρίας, ο ενθουσιασμός για ένα μέσο μεταφοράς. Είναι ένας τρόπος ζωής, ένας ειδικός τρόπος σύλληψης ενός μηχανοκίνητου οχήματος ». Μεταμόρφωσε μια βιοτεχνική εταιρεία σε μια σύγχρονη κατασκευαστική δύναμη και άρχισε να σκέφτεται να δημιουργήσει τη νέα «μαζικής παραγωγής» Alfa Romeos.

 

Giulia, η επανάσταση

Ο Satta Puliga και η ομάδα του ανέπτυξαν ένα όχημα που ήταν σίγουρα πολύ μπροστά από την εποχή του. Η Giulia ήταν ένα από τα πρώτα οχήματα στον κόσμο με διαφορετική δομή στήριξης. Τα εμπρός και πίσω μέρη σχεδιάστηκαν για να είναι απορροφητικά από κραδασμούς και το διαμέρισμα των επιβατών είναι εξαιρετικά άκαμπτο, για την προστασία των επιβατών του: λύσεις που θα γίνονταν υποχρεωτικές μόνο λίγο αργότερα. Ο σχεδιασμός της Giulia ήταν επίσης επαναστατικός. Συμπαγής, με αναλογικούς όγκους και μοναδικό στιλ. Το χαμηλό μπροστινό και το περικομμένο πίσω εμπνεύστηκαν από την αεροδυναμική. Το σλόγκαν εκτόξευσης περιέγραψε το αυτοκίνητο ως «Σχεδιασμένο από τον άνεμο». Η Giulia έγινε η ιταλική εικόνα.