ΜΟΝΤΕΛΑ
110 χρόνια μετά την ίδρυσή της, η Alfa Romeo επιστρέφει στις ρίζες της, φέρνοντας πίσω έναν από τους θρύλους της ιστορίας της και της αυτοκίνησης γενικά: Giulia GTA
ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΗΝ
Quadrifoglio: To έμβλημα που διακρίνει τα πιο ανταγωνιστικά μοντέλα μας. Sport μύθος απο το 1923, έγινε το σύμβολο της τελειότητας της Alfa Romeo.
ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΗΝ
Γοητεία χωρίς συμβιβασμούς
Το πρώτο SUV της Alfa Romeo είναι μια ωδή στη συγκίνηση της οδήγησης, της ευελιξίας και της άνεσης. Με νέο εξοπλισμό, όπως το πλήρως επανασχεδιασμένο infotainment και εξοπλισμένη με οθόνη 8,8 ιντσών και με την εισαγωγή της τελευταίας γενιάς αυτόνομων συστημάτων οδήγησης, καθιστούν την οδηγική εμπειρία ακόμα πιο αποκλειστική.
ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΗΝ
Σύνθεση της ομορφιάς
Αναγνωρισμένο από το κοινό και τους κριτικούς, το sedan της Alfa Romeo εξελίσσει τη δυναμική οδηγική δυναμική σε μια μοναδική εμπειρία χάρη στην υιοθέτηση αυτόνομων συστημάτων οδήγησης επιπέδου 2, το νέο infotainment με οθόνη 8,8” multitouch και τις αποκλειστικές υπηρεσίες συνδεσιμότητας Alfa Romeo Connect Services.
ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΗΝ
Το πρωτότυπο compact plug-in υβριδικό SUV από την Alfa Romeo.
Ο σχεδιασμός συναντά την ηλεκτροκίνηση.
ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΗΝ
Με τέσσερις εύκολες κινήσεις, εισάγετε εδώ τα στοιχεία του αυτοκινήτου σας για να λάβετε προσφορές και υπηρεσίες αποκλειστικά για εσάς και για το αυτοκίνητο σας!
newCartoolLoggedUserAddCarMessage
Αν αλλάξετε το μοντέλο τα στοιχεία θα διαγραφούν και θα χρειαστεί να τα εισάγετε ξανά!
Περιμένουμε την ημερομηνία έναρξης εγγύησης. Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών και ενημερώστε την ημερομηνία ώστε να έχετε πρόσβαση στις υπηρεσίες που έχουν σχεδιαστεί για το όχημά σας.
Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών για Υποστήριξη ή Βοήθεια
Εισάγετε εδώ τα στοιχεία του αυτοκινήτου σας για να λάβετε προσφορές και υπηρεσίες αποκλειστικά για εσάς !
Αν αλλάξετε το μοντέλο τα στοιχεία θα διαγραφούν και θα χρειαστεί να τα εισάγετε ξανά!
Περιμένουμε την ημερομηνία έναρξης εγγύησης. Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών και ενημερώστε την ημερομηνία ώστε να έχετε πρόσβαση στις υπηρεσίες που έχουν σχεδιαστεί για το όχημά σας.
Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών για Υποστήριξη ή Βοήθεια
Επεκτείνετε την εγγύηση και ανακαλύψτε την προγραμματισμένη συντήρηση για το αυτοκίνητο σας!
Εξερευνήστε τα αξεσουάρ μας που είναι σχεδιασμένα για το αυτοκίνητο σας
Θέλετε να λαμβάνετε προσφορές, αποκλειστικές υπηρεσίες και εξατομικευμένο περιεχόμενο για το αυτοκίνητο σας?
Σας περιμένουμε: εγγραφείτε στο myAlfaRomeo!
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
yourDealerBoxTitle
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
Χρειάζεστε πληροφορίες ή υποστήριξη? Χρειάζεστε μία προσφορά? Θα θέλατε να κλείσετε ένα ραντεβού? Σας περιμένουμε!
Ο αριθμός VIN βρίσκεται στην άδεια κυκλοφορίας, στο πιστοποιητικό εγγύησης , στο παρμπρίζ και επίσης χαραγμένος στη δεξιά πλευρά στο πάτωμα του σασί.
SOS Κλήση: σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης μπορείτε να πραγματοποιήσετε χειροκίνητη κλήση από το εσωτερικό του αυτοκινήτου μέσω του ραδιοφώνου ή μέσω της εφαρμογής My Alfa Connect στο κέντρο κλήσεων έκτακτης ανάγκης ή σε εθνικές υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης (24 ώρες την ημέρα). Οι κλήσεις οχημάτων εντοπίζονται αυτόματα από το Alfa Connect Box. Η Αυτόματη κλήση SOS Call, αντίθετα είναι μια κλήση που δημιουργείται αυτόματα υπό ορισμένες συνθήκες πρόσκρουσης.
Roadside Assistance: Μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια φωνητική κλήση με μη αυτόματο τρόπο σε περίπτωση ανάγκης οδικής βοήθειας με χειριστή τηλεφωνικού κέντρου. Η θέση του οχήματος και το VIN θα παρέχονται αυτόματα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως σφάλματα συστήματος μετάδοσης κίνησης, βλάβες συστήματος καυσίμου ή βλάβες συστήματος πέδησης, το όχημα αυτόματα πραγματοποιεί μια φωνητική κλήση στους επιβάτες του οχήματος καθώς και στην υπηρεσία οδικής βοήθειας στην οποία παρέχει την τοποθεσία του οχήματος και το VIN.
Απομακρυσμένες λειτουργίες: μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με την Alfa Romeo σας σας χωρίς να είστε κοντά σε αυτή. Κλειδώστε και ξεκλειδώστε τις πόρτες και ενεργοποιήστε τις φωτεινές ενδείξεις μέσω του smartphone ή του smartwatch σας.
Αναζήτηση οχήματος: η εύρεση του αυτοκινήτου σας σε ένα γεμάτο χώρο στάθμευσης δεν θα είναι πλέον πρόβλημα. Οπτικοποιήστε τη θέση του οχήματός σας στο smartphone, το smartwatch ή στον ιστότοπό σας. Μπορείτε να δείτε την απόσταση μεταξύ σας και του αυτοκινήτου σας, αλλά και να πάρετε οδηγίες.
My Remote περιλαμβάνεις επίσης At-Home Digital Assistant*, Drive Alerts* and Eco-Score*.
Πληροφορίες για το όχημα: ενημερωθείτε για την κατάσταση του αυτοκινήτου σας με μια ματιά. Αυτή η υπηρεσία σας κρατάει σε επαφή με τις πραγματικές συνθήκες του οχήματος όπως το επίπεδο καυσίμου, την πίεση ελαστικών, το χιλιομετρητή και την κατάσταση του λαδιού. Συνδεθείτε στην εφαρμογή My Alfa Connect και στον ιστότοπο του παρόχου σας όπου μπορείτε να δείτε τις πληροφορίες του οχήματος, οι οποίες ενημερώθηκαν την τελευταία φορά που χρησιμοποιήσατε το κλειδί του. Κρατήστε σε έλεγχο το αυτοκινήτο σας, σε πραγματικό χρόνο για μέγιστη ασφάλεια οδήγησης.
Το My car περιλαμβάνει επίσης τις ειδοποήσεις εντός οχήματος *.
Send & GO*: μια προηγμένη εμπειρία πλοήγησης που σας επιτρέπει να αναζητήσετε έναν προορισμό στο smartphone σας και να τον στείλετε στο σύστημα πλοήγησης του οχήματος μέσω της εφαρμογής My Alfa Connect, χάρη στη λειτουργία Send & GO feature. Η επίτευξη του επιθυμητού προορισμού σας δεν ήταν ποτέ ευκολότερη, απρόσκοπτα από το αυτοκίνητό σας στο smartphone σας.
Το My Navigation περιλαμβάνει επίσης Αναζήτηση POI Search* και Live Weather/Live Traffic/Live Speedcams * για έξυπνη πλοήγηση*, Τελευταίο χιλιόμετρο πλοήγησης και εντοπισμός χώρου στάθμευσης / Δείκτης καυσίμου για έξυπνη πλοήγηση.
Wi-Fi Hotspot: Το hotpot 4G LTE του αυτοκινήτουt, που παρέχεται από την Ubigi για την Alfa Romeo, μπορεί να συνδέσει ταυτόχρονα έως και 8 συσκευές για να σερφάρετε στο διαδίκτυο ενώ ταξιδεύετε, ώστε όλοι οι συνεπιβάτες σας να είναι σε θέση χρησιμοποιήσουν το internet. Η πρώτη εγγραφή πρέπει να πραγματοποιηθεί επί του αυτοκινήτου ενώ είστε συνδεδεμένοι με το hotspot του οχήματος. Μόλις ολοκληρωθεί, ο χρήστης αλλά και οι υπόλοιποι επιβάτες μπορούν να συνδεθούν και να χρησιμοποιήσουν τις συσκευές τους
Theft Alarm Notification: αν το όχημα εντοπίσει μια απόπειρα κλοπής, όπως μη εξουσιοδοτημένη έλξη του οχήματος, θα λάβετε μια ειδοποίηση. Αυτή η λειτουργία περιλαμβάνει ειδοποιήσεις για την κίνηση του οχήματος η για παραβιάσεις για οχήματα εξοπλισμένα με συναγερμό κλοπής η ακούσια κίνηση.
Stolen Vehicle Assistance: αυτή η υπηρεσία σας παρέχει βοήθεια σε περίπτωση κλοπής. Μπορείτε να καλέσετε το κέντρο επαφών για να ζητήσετε άμεση βοήθεια πατώντας το κουμπί "Κλήση" στην εφαρμογή My Alfa Connect για κινητά και μόλις επιβεβαιωθεί η κλοπή με έκθεση της αστυνομίας, θα ενεργοποιηθούν τα χαρακτηριστικά ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένης της παρακολούθησης του οχήματος.
* Οι υπηρεσίες συνδεσιμότητας, Αναφορά Υγείας Οχημάτων, Ψηφιακός Βοηθός At-Home, Ειδοποιήσεις Οδήγησης, Ειδοποίηση Υγείας Οχήματος, Πληροφορίες Οχήματος θα ενεργοποιηθούν από τον Νοέμβριο του 2020. Ειδοποιήσεις εντός οχήματος, Αποστολή & Μετάβαση, Αναζήτηση POI, Ζωντανή κίνηση / Live Speedcams και Πλοήγηση τελευταίου χιλιομέτρου θα ενεργοποιηθούν από τον Απρίλιο του 2021.
Τα περισσότερα πακέτα Υπηρεσιών Alfa Connect Υπηρεσίες περιλαμβάνονται ήδη στην τιμή του αυτοκινήτου για χρονικό διάστημα από 3 έως 5 χρόνια ανάλογα με το πακέτο. Το My assistant είναι ήδη ενεργό, ενώ για τα πακέτα My Car, My Remote και My Navigation χρειάζεται μόνο να ολοκληρώσετε τη διαδικασία εγγραφής.
Ορισμένα από τα πακέτα των Υπηρεσιών Alfa Connect διατίθενται έναντι αμοιβής, με μεταβλητές περιόδους συνδρομής, όπως στην περίπτωση του My Wi-Fi και My Theft Assistance
Δωρεάν δοκιμαστικές περίοδοι σε επιλεγμένα οχήματα είναι διαθέσιμα για να σας βοηθήσουν να ανακαλύψετε τα πακέτα. Ρωτήστε τον επίσημο διανομέα σας!
ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Τα προσωπικά δεδομένα που δίνετε (εφεξής τα “Δεδομένα”) θα τύχουν επεξεργασίας για τους ακόλουθους σκοπούς:
(α) για να λάβετε την Υπηρεσία που έχετε ζητήσει (εφεξής η "Υπηρεσία") σύμφωνα με την σύμβαση που έχει συναφθεί ανάμεσα σε εσάς και την FCA Italy S.p.A. (εφεξής η “Εταιρεία”),
(β) για να μπορέσει η Εταιρεία να διενεργήσει έρευνα για την ικανοποίηση των πελατών (εφεξής η "Ικανοποίηση Πελατών") αναφορικά με την ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών της Εταιρείας σύμφωνα με το νόμιμο συμφέρον της Εταιρείας,
(γ) υπό τον όρο της ρητής σας συναίνεσης, για την αποστολή εμπορικών επικοινωνιών, καθώς και την αποστολή διαφημιστικού υλικού αναφορικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Εταιρείας, ή την διενέργεια ερευνών αγοράς (εφεξής "Μάρκετινγκ"),
(δ) υπό τον όρο της ρητής σας συναίνεσης, για την ανάλυση των συμπεριφορών, των συνηθειών και των καταναλωτικών σας τάσεων για την ενίσχυση των προϊόντων και των υπηρεσιών που παρέχει η Εταιρεία, καθώς και για την ικανοποίηση των προσδοκιών σας (στο εξής "Κατάρτιση Προφίλ"),
(ε) υπό τον όρο της ρητής σας συναίνεσης, για την επικοινωνία των Δεδομένων σε θυγατρικές ή συνδεδεμένες εταιρείες με την Εταιρεία, καθώς και σε εταίρους τους στους τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας, της οικονομίας, της ασφάλισης και των τηλεπικοινωνιών που θα τα επεξεργάζονται για την αποστολή εμπορικών επικοινωνιών, καθώς και διαφημιστικού υλικού για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, ή για την διενέργεια ερευνών αγοράς (εφεξής "Μάρκετινγκ Τρίτων").
Τα Δεδομένα μπορεί να τύχουν επεξεργασίας σε έντυπη μορφή, με αυτοματοποιημένα ή ηλεκτρονικά μέσα συμπεριλαμβανομένου του ταχυδρομείου ή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, του τηλεφώνου (π.χ. αυτοματοποιημένα τηλεφωνήματα, SMS, MMS), του φαξ και κάθε άλλου μέσου (π.χ. διαδικτυακοί ιστότοποι, εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας).
ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Η παροχή των Δεδομένων δεν είναι υποχρεωτική. Ωστόσο, αν δεν δώσετε τα Δεδομένα, τα οποία είναι σημειωμένα ως υποχρεωτικά, η Εταιρεία δεν θα μπορεί να σας παρέχει την Υπηρεσία. Από την άλλη πλευρά, αν δεν δώσετε τα Δεδομένα, τα οποία δεν είναι σημειωμένα ως υποχρεωτικά, θα μπορέσετε σε κάθε περίπτωση να έχετε πρόσβαση στην Υπηρεσία.
ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Τα Δεδομένα μπορούν να τύχουν επεξεργασίας από φυσικά πρόσωπα ή/και νομικά πρόσωπα που ενεργούν για λογαριασμό της Εταιρείας σύμφωνα με συγκεκριμένες συμβατικές υποχρεώσεις και εδρεύουν σε κράτη μέλη της ΕΕ ή σε κράτη εκτός της ΕΕ.
Τα Δεδομένα μπορεί να επικοινωνηθούν σε τρίτους για την συμμόρφωση με νομικές υποχρεώσεις, την εκτέλεση εντολών από Δημόσιες Υπηρεσίες ή την άσκηση δικαιώματος της Εταιρείας ενώπιον των δικαστικών αρχών.
Η ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΕΟΧ
Στο πλαίσιο των συμβατικών της σχέσεων η Εταιρεία μπορεί να διαβιβάσει τα Δεδομένα σε κράτη εκτός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ), συμπεριλαμβανομένης της φύλαξής τους σε βάσεις δεδομένων που διαχειρίζονται νομικά πρόσωπα για λογαριασμό της Εταιρείας. Η διαχείριση των βάσεων δεδομένων και η επεξεργασία των Δεδομένων περιορίζεται στους σκοπούς της επεξεργασίας και λαμβάνουν χώρα σύμφωνα με το εφαρμοστέο δίκαιο για την προστασία των δεδομένων.
Σε περίπτωση που τα Δεδομένα διαβιβάζονται εκτός του ΕΟΧ, η Εταιρεία θα χρησιμοποιεί τα κατάλληλα συμβατικά μέτρα για να διασφαλίσει επαρκή προστασία των Δεδομένων συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, της χρήσης συμβάσεων που βασίζονται σε τυποποιημένες συμβατικές ρήτρες που έχει υιοθετήσει η Επιτροπή ΕΕ για να κρίνει την διαβίβαση των προσωπικών δεδομένων εκτός του ΕΟΧ.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΙ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Υπεύθυνος είναι η FCA Italy S.p.A., με έδρα στην Ιταλία, Corso Giovanni Agnelli 200 – 10135 Turin.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων και την ομάδα του στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου dpo@fcagroup.com.
ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Τα Δεδομένα που τυγχάνουν επεξεργασίας για την παροχή της Υπηρεσίας και για την Ικανοποίηση Πελατών θα τηρούνται από την Εταιρεία για την χρονική περίοδο που κρίνεται αυστηρά αναγκαία για την εκπλήρωση των σκοπών αυτών. Αναφορικά με τα Δεδομένα που τυγχάνουν επεξεργασίας για την παροχή της Υπηρεσίας, η Εταιρεία μπορεί να συνεχίσει να τηρεί τα Δεδομένα αυτά για μεγαλύτερη χρονική περίοδο, όπως απαιτείται για την προστασία των συμφερόντων της Εταιρείας που συνδέονται με πιθανή ευθύνη σε σχέση με την παροχή της Υπηρεσίας.
Τα Δεδομένα που τυγχάνουν επεξεργασίας για σκοπούς Μάρκετινγκ και Κατάρτισης Προφίλ θα φυλάσσονται από την Εταιρεία από την στιγμή που παρέχετε την συναίνεσή σας μέχρι την στιγμή που θα ανακαλέσετε την συναίνεσή σας. Εφόσον ανακαλέσετε την συναίνεσή σας, τα Δεδομένα δεν θα χρησιμοποιούνται πλέον για τους ανωτέρω σκοπούς, ωστόσο μπορεί να συνεχίσουν να τηρούνται από την Εταιρεία, ειδικότερα όπως απαιτείται για την προστασία των συμφερόντων της Εταιρείας που συνδέονται με πιθανή ευθύνη σε σχέση με την επεξεργασία αυτή, εκτός αν χορηγηθούν περαιτέρω σχετικές διευκρινίσεις από την αρμόδια Επιβλέπουσα Αρχή.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ
Μπορείτε να ασκήσετε τα ακόλουθα δικαιώματα:
Μπορείτε να ασκήσετε τα ανωτέρω δικαιώματα γράφοντας στην FCA Italy S.p.A., Corso Giovanni Agnelli 200 – 10135 Turin, Italy ή στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου privacy@fcagroup.com.